Uzmanlara Soru Sormak için TIKLAYIN
Ana Sayfa Genel, Soru 20 Nisan 2017 89 Görüntüleme

Peditus yan etki

Peditus yan etki

Merhaba, Kızım üst solunum yollarından enfeksiyon oldu. Doktorumuz Peditus şurup verdi. 3. Günden sonra kızımda ara ara titreme olmaya başladı bugün 5. Gün ve çok sık oluyor. Dakikada 1-2 defa titriyor. Yan etkilerinde yazıyor ama nadir ve olup olmadığı kesin değil. Tedirgin oluyorum. Epilepsi belirtiside yazıyor internette. Kızım 8+8 günlük. Teşekkürler.

Gönderen: Betül İstanbul

Etiketler:

Cevaplar (Cevap Verilmemiş)

Soruya Cevap Vermek ister misiniz?

Cevap verebilmek için giriş yapmalısınız.

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Cevaplar: Facebook ile verilen Cevaplar

İlginizi çekebilir

ZOVIRAX  250 MG  5  FLAKON

ZOVIRAX 250 MG 5 FLAKON

Son Haberler | Son Dakika