Uzmanlara Soru Sormak için TIKLAYIN
Ana Sayfa Genel, Soru 20 Nisan 2017 141 Görüntüleme

levotiron kullanıyorum ve kilo alıyorum ne yapmam gerekiyor

levotiron kullanıyorum ve  kilo alıyorum ne yapmam gerekiyor
  1. Levotiron kullanıyorum yaklaşık 2 aydır ve kilo aldım
  2. 100 mcg kullanıyorum ama doktorum biseyimde yükselme olmuş bu yüzden 75mcg ye düşürdü dozunu ama ben hala 100 mcg kullanıyorum bir zararı var mı ciddi
  3. Kilo alışım çok ciddi bir şekilde devam ediyor 3-4 kilo aldım 2 ayda ne yapmam lazım

Gönderen: Havva Antalya

Etiketler:

Cevaplar (Cevap Verilmemiş)

Soruya Cevap Vermek ister misiniz?

Cevap verebilmek için giriş yapmalısınız.

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Cevaplar: Facebook ile verilen Cevaplar

İlginizi çekebilir

Hamilelik Çatlakları

Hamilelik Çatlakları

Son Haberler | Son Dakika